Umawianie oraz odwoływanie wizyt możliwe jest tylko poprzez kontakt telefoniczny pod numerem telefonu 733-662-665
Salon jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00, istnieje możliwość przyjęcia pieska na pózniejsza godzinę po wcześniejszym umówieniu
Bezpłatna rezygnacja z umówionej wizyty możliwa jest do 24 godzin przed planowaną pielęgnacją, poprzez kontakt telefoniczny lub SMS na numer telefonu 733-662-665
Klienci, którzy nie odwołają umówionej wizyty na mniej niż 24 godziny przed wizytą i nie pojawią się na niej. Chcąc umówić się na kolejną wizytę, będą zobowiązani opłacić usługę z góry.
Klienci zobowiązani sią do punktualnego pojawienia się na wizycie.
Dopuszczamy 15 minutowe, spóźnienie po wcześniejszym poinformowaniu o tym salonu.
Pieska powinna odebrać ta sama osoba, która go przyprowadziła, chyba że do odbioru została przez nią wskazana inna osoba. Pracownicy salonu nie oddadzą pieska obcej osobie, nieupoważnionej wcześniej do odbioru.
Wizyta
Właściciele piesków, z reguły nie zostają w salonie w czasie wykonywania usługi, ponieważ ich obecność negatywnie wpływa na zachowanie czworonogów podczas pielęgnacji.
Wyjątkiem do pozostania przy pielęgnacji, są pieski z lękiem separacyjnym lub w bardzo podeszłym wieku. Właściciel pieska musi jednak poinformować pracowników salonu o powyższych okolicznościach podczas umawiania wizyty.
Jeżeli piesek nie współpracuje, jest agresywny, wizyta jest dla niego zbyt stresująca, nie jest oswojony z suszarką, groomer może przerwać wykonywaną usługę i zadzwonić po właściciela, aby odebrał pieska. W takim przypadku właściciel ponosi pełny koszt wizyty.
Jeżeli groomer widzi możliwość dokończenia usługi, może wycenić ją 150 zł za godzinę o czym poinformuje opiekuna pieska telefonicznie – uzgadniając nową cenę.
Umawiając wizytę w salonie, właściciele piesków zobowiązani są do poinformowania pracowników salonu o wszelkich problemach psów: behawioralnych, zdrowotnych, alergicznych, dotychczasowego zachowania w czasie pielęgnacji. W przypadku braku informacji na wyszczególnione tematy, groomer uznaje, że piesek nie posiada żadnych problemów.
Jeżeli wizyta w naszym salonie, będzie pierwszą pielęgnacją pieska, należy o tym poinformować groomera.
Każdy piesek odwiedzający nasz salon musi mieć aktualne szczepienia na wściekliznę oraz choroby zakaźne.
Pielęgnacja
Każdy piesek przed wizytą powinien zostać wyprowadzony i załatwić swoje potrzeby fizjologiczne.
Przed wizytą, nie należy karmić pieska (ostatni posiłek około 3-4 godziny wcześniej)
Wszystkie usługi pielęgnacji, wykonywane są z kąpielą w salonie.
Jeżeli piesek jest alergikiem należy poinformować o tym przed wizytą, aby dobrać odpowiednie kosmetyki.
W czasie pielęgnacji, groomerzy częstują pieski smaczkami treningowymi. Jeżeli pieski nie mogą albo nie powinny dostawać takich smaczków, należy o tym poinformować przed usługą.
W salonie używamy szamponów jedynie znanych i zaufanych marek przeznaczonych wyłączenie do pielęgnacji zwierząt.
Nie ścinamy włosa piesków do skóry, gdyż nie jest to dla nich zdrowe. Nie strzyżemy również psów z podwójną okrywą włosową.
Rozczesywanie kołtunów lub ścinanie filcu jest dodatkowo płatne 120zł za godzinę pracy. (po uprzednim ustaleniu)
Jeżeli klient ma specjalne życzenia lub pomysł na pielęgnację, fryzurę dla pieska, która nie jest zgodna z wzorcem dla danej rasy, bierze za nie odpowiedzialność.
Wszelkie uwagi i reklamacje dotyczące usługi przyjmujemy w przeciągu 24 godzin.
Zdrowie psa
W salonie nie używamy żadnych środków uspokajających, prosimy również o niepodawanie samodzielnie takich środków przed wizytą.
Jeśli środki zostały podane przez weterynarza z jego zalecenia, obowiązkiem właściciela psa jest poinformowanie o tym groomera przed usługą.
Jeżeli stan zdrowia pieska nas zaniepokoi, mamy prawo do odmówienia, odwołania wizyty.
Właściciel ma obowiązek powiadomić groomera o wszelkich problemach zdrowotnych psa oraz o przyjmowanych przez niego lekach.
Salon nie ponosi odpowiedzialności za pogorszenie się stanu zdrowia psa, który właściciel zataił.
Każdy pies powinien mieć aktualnie zrobione szczepienie przeciwko wściekliźnie, które na prośbę groomera musi być pokazane.
Jeżeli piesek ma pchły, koszty dezynsekcji oraz strat salonu ponosi właściciel.
Jeżeli w trakcie wizyty zauważymy u psa objawy choroby zakaźnej, usługa zostanie przerwana, a właściciel wezwany po odbiór pieska, ponosząc pełny koszt wizyty.
W przypadku wypadku pracownicy salonu mają prawo wezwać weterynarza.
Groomer nie ponosi odpowiedzialności ani nie opłaca kosztów leczenia psa, który np.: dostał alergii po kosmetykach, podrapał skórę po obciętych pazurach.
Salon przestrzega zasad BHP. Wszystkie narzędzia oraz powierzchnie użytkowe są regularnie dezynfekowane.